LeT Me CoNtRoL mY lIfE , My StYlE , mY BlOg ,My WoRd!!

2010年5月20日星期四

苗苗5月大牌!!

2010年5月20日    星期四      晚上   7。35


来!!

介绍几首好听好听的歌~!!

可以去听听看~!!!

虽然很旧了!!!
但是却很有意思唷~!!

没骗你!!

第一首歌隆重推介!!

UNBREAKABLE - WESTLIFE

Took my hand
Touched my heart
Held me close
You were always there

By my side
Night and day
Through it all
Maybe come what may

Swept away on a wave of emotion
Overcaught in the eye of the storm
And whenever you smile
I can hardly believe that you're mine
Believe that you're mine

[CHORUS]
This love is unbreakable
It's unmistakable
And each time I look in your eyes
I know why
This love is untouchable
I feel that my heart just can't deny
Each time I look in your eyes
Oh baby, I know why
This love is unbreakable

Shared the laughter
Shared the tears
We both know
We'll go on from here

Cause together we are strong
In my arms
That's where you belong

I've been touched by the hands of an angel
I've been blessed by the power of love
And whenever you smile
I can hardly believe that you're mine

This love is unbreakable
It's unmistakable
Each time I look in your eyes
I know why
This love is untouchable
I feel that my heart just can't deny
Each time you whisper my name
Oh baby, I know why

This love is unbreakable
Through fire and flame
When all this is over
Our love still remains

 This love is unbreakable

深呼吸 - 宇恒
我紧紧握着方向盘
开车在回家的路上
空气很凉 摇上车窗
一个人 好慌张
不知拐过了几个弯
经过了绿色的收费站
空气中听见我的歌唱
熟悉旋律在回荡
什么时候眼泪开始打转

【副歌】
我要我自己坚强
我知道我能做到
我就要活得比从前更好
一二三深呼吸
就感觉这力量
叫做翅膀 准备飞翔

我的想法很简单
没有他们的复杂
我背负一个伟大的梦想
一二三深呼吸
我呼吸爱的力量
学着让自己勇敢


爱错-王力宏

北风毫不留情
把叶子吹落
脆弱的它他选择的逃脱
叶子失去消息
风才感觉寂寞
整个冬天
北风的痛没人能说
 
 
【副歌】 
我从来没想过
我会这样做
从来没爱过
所以爱错
我从哪里起飞
从哪里降落
多少不能原谅的错却不能从来过

翻开回忆角落
完美的生活
以为幸福都可以掌握
仔细回味当初那个故事背后
喔原来是我
犯下从没真的爱错
 
 
在这伤了你的世界
喔...找不会那些感觉
其实我不想到别
那些过去
 
 
 
HURT - CHRISTINA  AGUILERA
【华文翻译】 
Seems like it was yesterday when I saw your face
当你的脸浮现在我面前,感觉就像是昨天
You told me how proud you were, but I walked away
你告诉我你多么以我为荣,但是我却走开了
If only I knew what I know today
如果过去我能明白今天所了解的
Ooh, ooh
 
 
I would hold you in my arms
我会将你搂在我臂膀中
I would take the pain away
我会为你带走痛苦
Thank you for all you've done
感谢你为我所作的一切
Forgive all your mistakes
原谅我犯下的所有错误
There's nothing I wouldn't do
在没有什么事情愿意去做,除非
To hear your voice again
在此听到你的声音
Sometimes I wanna call you
有时候我想告诉你
But I know you won't be there
但我知道你并不在那里
 
 【CHORUS】
Ohh I'm sorry for blaming you
原谅我责备你
For everything I just couldn't do
为了那些我都无法做到的事情
And I've hurt myself by hurting you
我伤害了你也已经再伤害自己
 
 
Some days I feel broke inside but I won't admit
有些日子我感到内心的崩溃,但我不会承认
Sometimes I just wanna hide 'cause it's you I miss
有时候我想隐藏着一切,因为我想你
And it's so hard to say goodbye
说再见是多么困难的事情
When it comes to these rules
当谈到这些原则的时候
 
 
Would you tell me I was wrong?
你会告诉我我错了吗
Would you help understand?
你会帮助我明白这一切吗
Are you looking down upon me?
你会看不起我吗
Are you proud of who I am?
你会为我是谁而自豪吗
There's nothing I wouldn't do
没有什么我能做
To have just one more chance
再拥有另一次机会
To look into your eyes
去看看你的眼眸
And see you looking back
看着你回过头
 
 
Ohh I'm sorry for blaming you
原谅我责备你
For everything I just couldn't do
为了那些我也无法做到的事情
And I've hurt myself, ohh
我已经伤害了自己
 
 
If I had just one more day
如果我还有多一天的机会
I would tell you how much that I've missed you
我会告诉你我多么想念你
Since you've been away
自从你离开后
Ooh, it's dangerous
这是多么危险
It's so out of line
是多么不可能
To try and turn back time
尝试让时间倒流
 
 
I'm sorry for blaming you
原谅我责备你
For everything I just couldn't do
为了那些我以为法做到的事情
And I've hurt myself by hurting you
伤害了你也伤害了我
 
………………………………………………………
 
 
这一季苗苗强打 歌曲!!

好想唱歌哦!!!

不管了!!

星期六再去唱K~!!!!

希望到时是跟朋友去,而不是跟宝贝去!!!

没有评论:

发表评论